Zákaznický servis

Doprava a platba

 

Česká republika doručení: Objednávka do 990,- s platbou předem Objednávka nad 990,- s platbou předem Objednávka do 990,-platba dobírkou Objednávka nad 990,- platba dobírkou
Osobní odběr Zásilkovna 49,- 49,- 83,- 83,-
Česká pošta 49,- ZDARMA

83,-

34,-
GLS - Kurýr 79,- 79,- 113,- 113,-
Slovensko doručení: Objednávka do 990,- s platbou předem Objednávka nad 990,- s platbou předem Objednávka do 990,- platba dobírkou Objednávka nad 990,- platba dobírkou
Osobní odběr Zásilkovna 99,- 99.- 133,- 133,-
Slovenská pošta 115,- 115,- 149,- 149,-
UPS - Slovensko 125,- 125,- 159,- 159,-

DOPRAVA

Objednané zboží si můžete nechat zaslat dvěma druhy dopravy a zaplatit za něj můžete několika způsoby. Zásilka je odeslána v nejkratší možné době, během 1-3 dnů. Je jen na vás, co vám bude nejvíce vyhovovat.  Balné je vždy zcela ZDARMA. Před přijetím zásilky balíček ve vlastním zájmu řádně překontrolujte. V případě, že je poškozen, zboží nepřebírejte a kontaktujte nás.

Bez názvu

Kurýrní služba GSL

Kurýrní služba PPL balík platba předem: 79 Kč
Kurýrní služba PPL balík na dobírku: 113 Kč

Objednané zboží  je doručeno prostřednictvím GLS - kurýrní služba. V den odeslání zásilky, vám na email budou doručeny informace vč. podacího čísla balíku.

Kde se vaše zásilka nachází si můžete ověřit pod tímto odkazem GLS - sledování zásilek

Zakladni_dvoubarevna_varianta

Česká pošta

Česká pošta - doporučené psaní RR, platba předem: 49 Kč

Česká pošta - doporučené psani RR, na dobírku: 83 Kč

 Objednané zboží  je doručeno prostřednictvím České pošty - doporučené psaní RR. V den odeslání zásilky, vám na email budou doručeny informace vč. podacího čísla balíku.

Kde se vaše zásilka nachází si můžete ověřit pod tímto odkazem sledování zásilek Track & Trace. V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště a do schránky Vám bude vložena informace o uložení zásilky. Na poště bude balíček uchován k převzetí  7 dnů!

 
Zásilku si vždy pozorně prohlédněte, a pokud balík vykazuje známky mechanického poškození, doporučujeme zásilku nepřebírat nebo uplatnit reklamaci nejpozději do 24 h na příslušné poště dle dodací adresy nebo popřípadě kontaktujte centrum České pošty na telefonu 800 104 410. Za poškození zboží během dopravy ručí dopravce.
 

Zasilkovna_logo_obdelnik_zakladni_verze_WEB

ZÁSILKOVNA - VÝDEJNÍ MÍSTA PO CELÉ ČR

Váš balíček bude uložen k vyzvednutí ve zvoleném výdejním místě společnosti Zásilkovna.

VÝHODY

  • Balíček si můžete vyzvednou na zvoleném výdejním místě kdy Vám se to hodí
  • Zásilku máte neustále pod kontrolou díky Track&Trace

DORUČOVÁNÍ ZÁSILKY

Díky Zásilkovně si můžete nechat zásilku umístit do některého z výdejních míst po celé ČR. Jejich aktuální seznam včetně otevíracích dob naleznete vždy na stránce www.zasilkovna.cz. Zásilka bude ve výdejním místě umístěna po dobu 7 dní.

Výdejní místa neslouží pro uplatnění reklamace ani vracení zboží ve 14-ti denní lhůtě.

 
Doručení na Slovensko
Slovenská pošta
 
Slovenska-posta
  • cena 4,23 EUR (při platbě předem)
  • cena 5,78 EUR (při platbě na dobírku)
  • doba dodání 4-7 dnů
  • Sledování zásilek: http://tandt.posta.sk/
Objednané zboží je doručováno Slovenskou poštou. V okamžiku odeslání zásilky vám na email budou doručeny informace vč. podacího čísla balíku.

ups-logo-1  UPS

  • cena 4,60 EUR  (při platbě předem)
  • cena 6,15 EUR  (při platbě na dobírku
  • doba dodání 4-7 dnů
  • sledování zásilek : http://www.ups.com/

Zasilkovna_logo_obdelnik_zakladni_verze_WEB ZÁSILKOVNA - VÝDEJNÍ MÍSTA PO CELÉM SLOVENSKU

Váš balíček bude uložen k vyzvednutí ve zvoleném výdejním místě společnosti Zásilkovna.

VÝHODY

  • Balíček si můžete vyzvednou na zvoleném výdejním místě kdy Vám se to hodí
  • Zásilku máte neustále pod kontrolou díky Track&Trace

DORUČOVÁNÍ ZÁSILKY

Díky Zásilkovně si můžete nechat zásilku umístit do některého z výdejních míst po celém Slovensku. Jejich aktuální seznam včetně otevíracích dob naleznete vždy na stránce Zasilkovna.cz. Zásilka bude ve výdejním místě umístěna po dobu 7 dní.

Výdejní místa neslouží pro uplatnění reklamace ani vracení zboží ve 14-ti denní lhůtě.

 

MOŽNOSTI PLATBY :

Na dobírku (v hotovosti)

Za zboží platíte až v momentě jeho převzetí od dopravce (Slovenská pošta, UPS). Zaplatíte v hotovosti přímo přepravci a až poté vám bude vaše objednané zboží předáno. 

Bankovním převodem

Pokud zvolíte tuto možnost platby za zboží, bude vám po dokončení objednávky zasláno na váš e-mail číslo účtu a variabilní symbolVariabilní symbol je číslo objednávky, je třeba vždy uvést správny variabilní symbol, aby mohla být vaše platba přizařena k objednávceZboží je odesláno v den připsání částky na náš účet.
 
  • Pro platbu v ČR (CZK) : Fio  2300888661 / 2010

 

  • Bankovní spojení SK (EUR) : Fio2200888664 / 2010 - IBAN : CZ6520100000002200888664  , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

 Pomocí služby GoPay

 Díky této službě můžete zaplatit těmito metodami : Platební karty VISA a Mastercard, mPeníze, ePlatby, Mojeplatba, Gopay peněženka

 

 

Prodej na Slovensko

NABÍZÍME MOŽNOST ZASLÁNÍ ZBOŽÍ NA SLOVENSKO S MOŽNOSTÍ PLATBY V EURECH.

Na Slovensko zasíláme přes Slovenskou poštu, UPS nebo Zásilkovnu

Zasíláme při platbě předem na náš účet, pomocí online platební brány GoPay nebo na dobírku.

 

Bankovní spojení SK (EUR) :

2200888661 / 2010

IBAN : CZ6520100000002200888664

BIC/SWIFT : FIOBCZPPXXX

Pomocí služby GoPay :

 Díky této službě můžete zaplatit těmito metodami : Platební karty VISA a Mastercard, mPeníze, ePlatby, Mojeplatba, Gopay peněženka

Na dobírku (v hotovosti) :

Za zboží platíte až v momentě jeho převzetí od dopravce (Slovenská pošta, UPS). Zaplatíte v hotovosti přímo přepravci a až poté vám bude vaše objednané zboží předáno.

SLOVENSKÁ POŠTA

Slovenska-posta

  • cena 4,23 EUR (při platbě předem)
     
  • cena 5,78 EUR (při platbě na dobírku)
  • doba dodání 4-7 dnů
  • Sledování zásilek: http://tandt.posta.sk/
     
     
     
     
  • Objednané zboží je doručováno Slovenskou poštou. V okamžiku odeslání zásilky vám na email budou doručeny informace vč. podacího čísla balíku.

UPS UPS

  • cena 4,60 EUR  (při platbě předem)
  • cena 6,15 EUR  (při platbě na dobírku
  • doba dodání 4-7 dnů
  • sledování zásilek : http://www.ups.com/

 

Zasilkovna_logo_obdelnik_zakladni_verze_WEB  ZÁSILKOVNA - VÝDEJNÍ MÍSTA PO CELÉM SLOVENSKU

Váš balíček bude uložen k vyzvednutí ve zvoleném výdejním místě společnosti Zásilkovna.

VÝHODY

  • Balíček si můžete vyzvednou na zvoleném výdejním místě kdy Vám se to hodí
  • Zásilku máte neustále pod kontrolou díky Track&Trace

DORUČOVÁNÍ ZÁSILKY

Díky Zásilkovně si můžete nechat zásilku umístit do některého z výdejních míst po celém Slovensku. Jejich aktuální seznam včetně otevíracích dob naleznete vždy na stránce Zasilkovna.cz. Zásilka bude ve výdejním místě umístěna po dobu 7 dní.

Výdejní místa neslouží pro uplatnění reklamace ani vracení zboží ve 14-ti denní lhůtě.

 

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky v kostce :

  • Pokud se při nákupu spletete a objednáte něco jiného nebo si nákup rozmyslíte, stačí zavolat nebo zaslat email a vaší objednávku bezplatně zrušíme.

  • Tím, že vložíte zboží do košíku, vyplníte doručovací údaje a následně potvrdíte objednávku, uzavíráte tím kupní smlouvu.

  • Vaše osobní údaje uvedené v objednávce nikomu jinému neposkytujeme. Slouží pouze k vyřízení objednávky.

  • Pokud si nákup rozmyslíte, můžete zásilku po převzetí vrátit do 14 dnů. Vrátíme vám na účet celou částku včetně poštovného k vám.

  • Pokud se vám bude zdát doručený balíček poškozený, reklamujte ho ihned u přepravce (Česká pošta, DPD, UPS, Slovenská pošta).

  • Kontakt pro vaše dotazy : info@dopenezenky.cz, nebo na telefonu 736 186 587. Kontakt pro písemnosti : H&H ESHOP s.r.o., Petrovice 139, 262 55  Petrovice

 Obchodní podmínky - dle práva :

Obchodní společnost :

H&H ESHOP s.r.o.

Jaurisova 515/4, 140 00 Praha 4

Identifikační číslo: 045 35 545

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.dopenezenky.cz

1.  Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího v rámci smluvních vztahů uzavřených prostřednictvím internetového obchodu www.dopenezenky.cz. S těmito obchodními podmínkami má kupující možnost se seznámit před odesláním své objednávky a je na ně dostatečně předem upozorněn.

Kupující odesláním své objednávky potvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a že s nimi souhlasí.

Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu www.dopenezenky.cz je H&H ESHOP s.r.o., Jaurisova 515/4, 140 00 Praha 4 IČ:045 35 545. Místem plnění ze všech smluvních vztahů jsou Petrovice 139, 262 55 Petrovice.

Veškeré smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky.

2. Vymezení pojmů

  • Spotřebitel – je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.
  • Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně prodávající.
  • Kupující, který není spotřebitel – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

3. Uzavření kupní smlouvy

Řádně vyplněná a prostřednictvím internetového obchodu www.dopenezenky.cz odeslaná popř. prostřednictvím telefonu učiněná objednávka kupujícího je závazným návrhem na uzavření kupní smlouvy s prodávajícím, přičemž kupující je svým návrhem na uzavření kupní smlouvy vázán po dobu 21 dní od odeslání objednávky.

Prodávající potvrdí neprodleně obdržení objednávky ve smyslu § 1827 odst. 1 občanského zákoníku prostřednictvím e-mailu na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím v objednávce, přičemž toto potvrzení není akceptací návrhu na uzavření kupní smlouvy. Samotná kupní smlouva je uzavřena akceptací návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany prodávajícího, přičemž za akceptaci se považuje odeslání zboží ze strany prodávajícího kupujícímu nebo výslovná akceptace návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany prodávajícího prostřednictvím e-mailu nebo telefonu.
Spotřebitel má právo zrušit objednávku, tedy odvolat svůj návrh na uzavření kupní smlouvy, bez jakýchkoli sankcí až do okamžiku odeslání zboží. Tuto skutečnost je spotřebitel povinen prodávajícímu oznámit e-mailem nebo telefonicky.

Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce. Kupní smlouva je po uzavření archivována pouze po dobu nezbytně nutnou pro její vyřízení, přičemž po tuto dobu je možné ji na písemnou žádost spotřebitele zpřístupnit. Měnit objednávku a opravovat chyby lze do okamžiku předání zboží k odeslání.

4. Odstoupení spotřebitele od smlouvy dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží (u kupní smlouvy, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží; u kupní smlouvy, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží).

Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí spotřebitel o svém odstoupení od této smlouvy informovat prodávajícího, společnost je H&H ESHOP s.r.o., Jaurisova 515/4, 140 00 Praha 4 IČ : 045 35 545, na adresu H&H ESHOP s.r.o., Petrovice 139, 262 55 Petrovice, nebo e-mail : info@dopenezenky.cz formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). Spotřebitel může použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však jeho povinností. Na formular-odstoupeni-od-smlouvy může spotřebitel stáhnout a vyplnit formulář pro odstoupení od smlouvy. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

Pokud spotřebitel odstoupí od kupní smlouvy, budou mu vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy prodávajícímu dojde oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, všechny platby, které od spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený prodávajícím). Pro vrácení plateb použije prodávající stejný platební prostředek, který spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud spotřebitel výslovně neurčil jinak. V žádném případě tím nevzniknou spotřebiteli další náklady. Platbu vrátí prodávající až po obdržení vráceného zboží nebo prokáže-li spotřebitel, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve. Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od kupní smlouvy, musí spotřebitel zaslat zpět na adresu H&H ESHOP s.r.o., Petrovice 139, 262 55 Petrovice, přičemž spotřebitel ponese přímé náklady spojené s vrácením zboží. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel odešle prodávajícímu  zboží zpět před uplynutím 14 dnů. Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

Spotřebitel nemůže v souladu s § 1837 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy:

  • a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
  • b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • c) o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,
  • d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
  • e) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  • f) o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
  • g) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
  • h) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
  • i) o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
  • j) o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,
  • k) uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo
  • l) o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu nelze, pokud bylo zboží již částečně spotřebováno. Pokud bude vrácené zboží neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, může prodávající uplatnit náhradu škody.

5. Doprava

Náklady na poštovné i balné, které kupující zvolil v objednávce, nese kupující a tyto náklady se řídí aktuálním ceníkem prodávajícího, který se nachází na internetových stránkách http://www.dopenezenky.cz/doprava-a-platba-a5_0-htm/

6. Platební podmínky

  • Dobírka - peníze za zboží platí kupující až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli (kurýrovi) nebo na poště.
  • Bankovní převod - po obdržení objednávky (návrhu na uzavření kupní smlouvy) zašle prodávající kupujícímu výši kupní ceny, číslo účtu a variabilní symbol platby. Zboží zaplatí kupující na bankovní účet prodávajícího před odesláním zboží, v opačném případě nebude zboží odesláno popř. předáno. Tento způsob úhrady kupní ceny je považován za zálohovou platbu na kupní cenu.
  • Pomocí služby GoPay - Díky této službě můžete zaplatit těmito metodami : Platební karty VISA a Mastercard, mPeníze, ePlatby, Moneybookers, Mojeplatba.

7. Práva z vadného plnění

Právo kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má věc při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Právo kupujícího založí i později vzniklá vada, kterou prodávající způsobil porušením své povinnosti.

Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo:

  • a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
  • b) na odstranění vady opravou věci,
  • c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
  • d) odstoupit od smlouvy.

Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit.

Nezvolí-li kupující své právo včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci; volba nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady.

Neodstraní-li prodávající vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.

Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,

  • a) došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci,
  • b) použil-li kupující věc ještě před objevením vady,
  • c) nezpůsobil-li kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo
  • d) prodal-li kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí kupující prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.

Neoznámil-li kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.

Práva z vady se uplatňují u prodávajícího na této adrese pro zaslání zboží : H&H ESHOP s.r.o., Petrovice 139, 262 55 Petrovice

8. Práva z vadného plnění a záruka za jakost v případě kupujícího, který je spotřebitelem

Prodávající odpovídá kupujícímu, který je spotřebitelem, že zboží při převzetí nemá vady, zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,

  • a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
  • c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady do 24 měsíců od převzetí zboží.

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.

Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Práva z vady se uplatňují u prodávajícího na této adrese pro zaslání zboží : H&H ESHOP s.r.o., Petrovice 139, 262 55 Petrovice

Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Nebrání-li tomu povaha věci, lze potvrzení nahradit dokladem o zakoupení věci obsahujícím uvedené údaje. 
Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající v písemné formě, kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz

9. Záruka za jakost v případě kupujícího, který není spotřebitelem

Prodávající neposkytuje kupujícímu, který není spotřebitelem, záruku za jakost zboží, není-li tak výslovně mezi smluvními stranami sjednáno. Odpovědnost prodávajícího za vady se v takovém případě řídí občanským zákoníkem.

10. Ceny a platnost nabídky

Součástí dodávky zboží je řádný daňový doklad. Veškeré ceny zboží včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob.

11. Slevy a slevové kupony

Prodávající poskytuje různé druhy slev (věrnostní, objemové, za doporučení známým apod.). Každá sleva má pravidla pro užití.

V případě, že sleva nebo slevový kupon bude uplatněn v rozporu s pravidly dané slevy či slevového kuponu má prodávající právo takové uplatnění slevy nebo slevového kuponu odmítnout. V takovém případě je kupující informován a bude mu nabídnuta možnost vyřídit objednávku bez této slevy či uplatněného kuponu.

Pravidla a podmínky pro uplatnění konkrétní slevy jsou přiloženy buď přímo ke slevě (formou informací), nebo je u slevy uveden odkaz na webové stránky, kde jsou pravidla slevy podrobně popsány. V případě, že dojde při výkladu slevy k nejasnostem, platí výklad použití prodávajícího.

Každou slevu, nebo kupon lze uplatnit pouze jednou, pokud není výslovně uvedeno jinak. V případě více násobného použití má prodejce právo odmítnout takovou slevu uznat.

V případě, že slevu uplatní kupující, který není spotřebitel a nejedná se o zakoupené dárkové poukazy má prodávající právo takové uplatnění slevy a slevové kupony odmítnout.

V případě, že je hodnota dárkového poukazu, či slevového kuponu vyšší, než je hodnota celého nákupu, rozdíl se na nový poukaz či kupon nepřevádí a nevyčerpaná suma se zpětně neproplácí.

 12. Ochrana osobních údajů

Veškeré osobní údaje, které jsou prodávajícímu sděleny, nebudou bez souhlasu kupujícího poskytnuty třetím osobám ani jiným subjektům a bude s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Kupující může kdykoliv požádat o jejich změnu či vymazání e-mailem. Své údaje může kupující měnit na internetových stránkách www.dopenezenky.cz v sekci „Registrační údaje“.

Po uskutečnění objednávky, bude předán e-mail zákazníka společnosti Allegro Group CZ, s.r.o. pro zaslání hodnotícího dotazníku v rámci služby "Ověřeno zákazníky". Na uvedenou e-mailovou adresu bude v průběhu 10 dní od nákupu zaslán odkaz na dotazník, ve kterém může zákazník hodnotit kvalitu služeb a produktů, s čímž kupující výslovně souhlasí.

13. Vyjádřete svůj názor

V průběhu následujících 14 dnů Vám bude zaslán hodnotící dotazník Heureka.cz .Můžete se tak podělit o své zkušenosti s nákupem a zbožím s ostatními. Budeme velmi rádi, pokud dotazník vyplníte.

15. Závěrečné ujednání

Objednávka spotřebitele je po svém doručení prodávajícímu jako návrh na uzavření kupní smlouvy archivována za účelem jejího splnění a další evidence. Jednotlivé technické kroky vedoucí k uzavření smlouvy jsou spotřebiteli zřejmé z vlastního procesu objednávky. Kupující má možnost zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat před podáním objednávky. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění samotné objednávky nese kupující. Tyto obchodní podmínky spotřebiteli umožňují jejich archivaci a reprodukci.

 

Obchodní podmínky si můžete stáhnout ZDE : Obchodní podmínky - 1.2.2016

Odstoupení od smlouvy

Formulář si prosím v případě odstoupení od smlouvy vytiskněte, vyplňte a zašlete na adresu:

H&H ESHOP s.r.o., Petrovice 139, 262 55  Petrovice

Nebo na email : info@dopenezenky.cz

Formulář je ke stažení zde : formular-odstoupeni-od-smlouvy

 

Poučení o právu na odstoupení od smlouvy

 

1. Právo odstoupit od smlouvy

1.1 Do 14 dnů máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu.

1.2 Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni uzavření smlouvy a v případě uzavření kupní smlouvy kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží.

1.3 Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat společnost      , se sídlem      , identifikační číslo:      , formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, nebo faxem). Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však Vaší povinností.

1.4 Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

 

2. Důsledky odstoupení od smlouvy

2.1 Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady. Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží nebo prokážete-li, že jste zboží odeslal(a) zpět, podle toho, co nastane dříve.

2.2 Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží. Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

2.3 Pokud jste požádal(a), aby poskytování služeb začalo během lhůty pro odstoupení od smlouvy, zaplatíte nám částku úměrnou rozsahu poskytnutých služeb do doby, kdy jste nás informoval(a) o odstoupení od smlouvy, a to v porovnání s celkovým rozsahem služeb stanoveným ve smlouvě. 

 

Reklamační formulář

Formulář si prosím v případě odstoupení od smlouvy vytiskněte, vyplňte a zašlete na adresu:

 

H&H ESHOP s.r.o., Petrovice 139, 262 55  Petrovice

 

Nebo na email : info@dopenezenky.cz

 

Formulář je ke stažení zde : Formular pro uplatneni reklamace

 

Nebo nás ještě před tím kontaktujte na emailu : info@dopenezenky.cz

 

 

Stránka 1 z 1 - 5 položek celkem

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.